Aurkezpena

Libro

Udal-artxiboa da Udalak bere historia osoan egin eta jaso dituen agiri guztiak gordetzen dituen zerbitzua. Udaleko dokumentu-ondarea gordetzen du, agiriak eskura izateko helburuz, eremu hauetan erabil daitezen: udal-kudeaketa, hiritarren informazioa, kultura-proiekzioa eta ikerkuntza historikoa.

Getxoko Udaleko agiriak zaintzeko zeregina 1840an hasi zen, eta udal-idazkaria izendatu zuten "agiriak antolatzeko eta zuzentzeko arduradun". Hortik abiatuta, Juan Bautista Zavala izendatu zuten lehenengo artxibozain, eta 1856an erabaki zen "herriko, haren alkatetzako eta Udaleko paperak eta agiriak gordetzeko eta zaintzeko gai den itxurazko artxibo bat ezartzea". Agiriak, tradizioz udal-bulego ezberdinetan zaintzen zirenak, artxibora igorri ziren, eta han hasi ziren haiek antolatzen, sailkatzen eta deskribatzen, benetako zerbitzuari hasiera emanaz. 1989an, artxibozainaren plaza sortu zen, eta 1992an artxiboaren dokumentu-funtsak antolatzeko lanak hasi zituzten, artxibo azkar eta eraginkor bat lortzeko, gardena eta kolaboratzailea, aldi berean, Getxoko eta Getxoztarra elkartearen beharrei erantzuna emateko.

Getxoko Udalak Kalitate Planak eraman ditu aurrera; haien funtsa lan-metodo sistematiko bat ezartzea da, udal-zerbitzuak eta -kudeaketa etengabe hobetzeko. Hasierako fasean, Kalitate Kudeatzeko Sistema bat ezarri da arlo edo zerbitzu ezberdinetan, eta Artxibo Zerbitzua Kalitate Plan horren barruan ziurtatu da, 2005eko martxoaren 10ean, UNE-EN-ISO-9001-2000 arau betez, eta haren Zerbitzu Gutuna, berriz, 2007ko martxoaren 19an, UNE-EN-ISO 93200:2008 araua betez, Artxiboko Zerbitzuaren prestazioak komunikatzeko eta haren lan-prozesuak etengabe hobetzeko hartzen diren konpromisoen idatzizko agiri moduan. 

Esta web utiliza cookies, puedes ver nuestra política de cookies, aquí Si continuas navegando estás aceptándola
Política de cookies +